dimecres, d’octubre 24

Eulalia

Teim un conductor tots aquests dies al Rajastan que es l' home mes guapo de tota la india, esta bonisim, es guapisim, es altisim, ho te tot pero no esta disponible, esta agafat per alguna india llesta. Quan poguem li farem una foto per que el veguis, ET MORIRAS. Ting un indio que no esta mal, tambe es guapo que et vol, Li puc donar el teu movil?, es una mica bastant indio, et vol tenir a casa netjan, i per que el cuidis, tots son iguals. Que faig li dono el telf?
El xavie fa dies que no diu res, que els hi pqasa algu?

7 comentaris:

piolin ha dit...

Escolta, jo vull el primer, el més guapo de la india, el que vol que li renti els calçotets, no cal que me'l portis!, però de què vas?.

És veritat, el Xavier no es massa amant d'aquests foros!, com que son públics li deu fer vergonya, jo ja l'he perduda.

Aquest vestit blau l'ha hem vist molt, que no en teniu d'altres models i colors? Volem veure l'ajuar senser!

piolin ha dit...

Això del "blooge" o com es digui ha estat una bona idea, la averitat es que no tenia clar que funciones tan bé, malgrat els cables i els endolls? Està de conya

Xavier Miquel i Faig ha dit...

Per alusions!!!
Marta, en Xavier està bé, i no li passa res, el que passa és que no està de vacances com la seva germaneta gran, que es dona la vidorra amb viatgets amunt i avall...
Nena, ja saps que em passo el dia davant del l'ordinador amb els servidors del Montilla i si a sobre em miro el blogg des de la feina, i em surts tu pixant al mig del carrer... dons ja em diras que he de fer...
Us vaig seguint la pista i us vigilo d'aprop per si cal trucar a la embaixada per sol·lucionar algún conflicte diplomàtic que pogueu causar. Al tanto amb el ministre que aquí no les gasten amb brometes. Per cert l'Àlex m'ha demanat que et recori que has de tornar amb el seu "mico", si no, no cal que possis els peus al Prat. Per cert tal i com està el tema RENFE rodalies ara mateix, jo allargaria el vistge, perque us podeu trovar que del Prat a BCN hagueu de fer el trajecte a peu.
Montse, vigila la Marta, que quan surt de Catalunya és perillosa, confio en el teu seny per que torneu sanes i bones.
Una abraçada forta desde la terra que us va veure nèixer i que pel que sembla no enyoreu.
A, una cosa més, si veieu un paio trajat amb una agenda electrònica, saludeu-lo, potser és el Mikimoto fent un "afers exteriors". Apa dons aneu-vos'en en pau...

Xavier Miquel i Faig ha dit...

A, una cosa més, porto un merder mentar amb la diferència horària que no vulguis saber, crec que sou a unes 5.5 hores més que nosaltres i això em trasvalça molt, podeu veure el nostre futur? Ho dic per la combinació de la 6/46 de demà nostre que és avui vostre, (o alguna cosa semblant).....

Unknown ha dit...

Hola, les fotos precioses. Veig que l´Eulàlia no contesta. S´ho deu estar pensant.La Montse mare està una mica emprenyada perquè no veu totes les fotos; però tè paciència. El Tajmal maravellós. Ja m´hi trobo. Que disfruteu molt.Carme

piolin ha dit...

ostres, es veritat, a la india els cotxes, els taxis i els carromatos, poden perdre les rodes pel camí i semblar tartanes, però els camins no crec que s'enfonsin; en canvi aquí per tenir l'AVE dels collons, que serà molt maco, correra molt però no podrà pas passar, cada dia s'enfonsa un tros. De Sants a Gava no va el forrocates, tots per la carretera, al final també s'enfonsarà, és de pena aquest país del primer món que vivim!!!

piolin ha dit...

Si l'Alex (petit vol un mico i li portes, jo vull el meu indi negre, encara que sigui de broma!!! Val!!